Szanowni Państwo,
Jak co roku w naszej akademii, na okres świąteczny można było zamawiać kalendarze na rok 2023 z wizerunkiem drużyn i zawodników. W tym roku po raz pierwszy powierzyliśmy to zadanie firmie zewnętrznej, a ideą akcji było spersonalizowanie produktu w postaci kalendarza dla danego rocznika bądź zawodnika, co u większości z Państwa spotkało się z pozytywnym odbiorem. Nasze akcje kalendarzowe w ostatnich latach cieszyły się Państwa dużym zainteresowaniem i nie inaczej miało być w tym roku.
Głównym założeniem akcji, było przekazanie Państwu kalendarzy przed Świętami Bożego Narodzenia. W ostatnich dniach otrzymaliśmy wiadomości o możliwych opóźnieniach w realizacji, lecz ostatecznie udało się ustalić piątek 23 grudnia, dniem odbioru produktów. Wydłużyliśmy czas otwarcia spółki do godziny 18:00, by w dowolnych porach mogli Państwo do nas zawitać.
Produkt, który dziś do nas dotarł, i to z dużym opóźnieniem (ok. godziny 12:30), absolutnie nie spełniał oczekiwań spółki, zawierał wady oraz nie był gotowy technicznie do przekazania klientowi. Podjęliśmy natychmiastową decyzję o wycofaniu towaru, który do nas dotarł, jednocześnie informując rodziców w naszej akademii, o wadliwej dostawie kalendarzy.
To dla naszej spółki niezwykle bolesny fakt, gdyż każdego dnia wszyscy nasi pracownicy oraz trenerzy dokładają wszelkich starań, by czuli Państwo satysfakcję z obecności w szeregach naszej akademii. Materiał, który dziś otrzymaliśmy, nie przystoi akcjom kalendarzowym, do których Państwa przyzwyczailiśmy.
W związku z zaistniałą sytuacją, spółka wystąpiła do firmy zewnętrznej o natychmiastowe ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji a w pierwszym dniu roboczym po Świętach Bożego Narodzenia, prowadzone będą czynności wyjaśniające i prowadzące do wyciagnięcia konsekwencji, względem firmy zewnętrznej, o czym poinformujemy Państwa poprzez system wewnętrzny Protrainup. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.